Saturday, October 8, 2016

Hoekom Jou 4hr Charts Lyk Anders As Myne

Hoekom Jou 4hr Charts lyk anders as myne Oor die afgelope drie weke het ek gevra: "Waarom doen julle 4hr kaarte kyk anders as myne?" meer as twintig keer. In hierdie post ek gaan om te verduidelik waarom 4hr kaarte verskillende kan kyk van makelaar makelaar. Forex makelaar Server Time 'N forex makelaars bediener tyd verskil van 'n makelaars platform vertoning tyd. Forex platforms toelaat om die vertoon tyd verander na jou plaaslike tyd. Die verandering van die vertoning tyd sal nie enige veranderinge aan u kers formasies maak. Alle Forex makelaars vereis bedieners om te loop, berg inligting, en trek kaarte. A makelaars bediener tyd bepaal die oop / beslote tyd van hulle 4hr kerse. Die eerste 4hr kers vir die dag open altyd om 00:00. Met my makelaar, GFT Forex, die nuwe 4hr kers open om 00:00 GMT + 0. Met ander makelaars 4hr kerse kan oopmaak op enige tyd, twee van die mees algemene keer na GMT + 0 is GMT + 1 en GMT-5. As my makelaar begin die dag om 00:00 GMT + 0 en joune een uur later om 00:00 GMT + 1 ons kaarte sal uiteindelik lyk baie anders. Die Beste Server Time Ek is dikwels gevra wat bediener tyd is die beste. Die kort antwoord is dat daar geen beste tyd. Maar ek dink dat die meeste van die wêreld se handelaars gebruik GMT + 0. Die meeste van die volume in Forex kom voor in die Londense vergadering en die meeste Britse gebaseer handelaars met behulp van die Verenigde Koninkryk gebaseer makelaars gebruik GMT + 0 kaarte. Ook UTC / GMT is die amptelike standaard vir die wêreld tyd, so ek kan net aanneem die meeste handelaars is op soek na GMT + 0 kaarte. As jy op soek na jou kaarte is dit belangrik dat jy sien wat die meerderheid van die mense te sien. Handel 'n mark is 'n self fulfilling prophecy. Ek gebruik ondersteuning en weerstand lyne om handel te dryf, hierdie lyne het geen inherente magiese voodoo verbonde aan die wat die prys tot weiering van hulle veroorsaak. Prys bounces van ondersteuning en weerstand, want duisende handelaars verwag dat dit so hulle plaas bestellings op hierdie vlakke. Dit is dieselfde vir kers formasies, tendens lyne en selfs aanwysers. So, as ek kyk na 'n grafiek wat ek wil om te weet dat die meerderheid van die handelaars in die wêreld is op soek na dieselfde grafiek. Ek kies kaarte geformateer in GMT + 0, want ek glo dat die meeste handelaars in die wêreld, veral die groot seuns, gebruik GMT + 0 kaarte. Hoe belangrik is dit? As jy nie 4hr kaarte of daaglikse kaarte handel jy sal waarskynlik nie 'n verskil agterkom nie. Dit is net 'n probleem vir 4hr kaarte en hoër. As jy my Forex Trading Strategie volg moet jy waarskynlik met behulp GMT + 0 gebaseer kaarte. Maar Prys Aksie is net so sigbaar op GMT + 0, aangesien dit op GMT-5. Terwyl ek dink dat enigiets anders as GMT + 0 kaarte is 'n las ek dink nog steeds jy kan winsgewend handel te dryf met behulp van hulle. Forex GMT + 0 gebaseer Brokers * Let wel - Hierdie lys is suiwer inligting, kan ek nie instaan ​​vir enige van die hier gelys behalwe vir GFT Forex wat ek persoonlik gebruik makelaars. - GFT Forex - Dukascopy - InterbankFx As jy wil help bydra tot die lys laat asseblief 'n comment hieronder en ek sal die makelaar voeg.


No comments:

Post a Comment